jag har sagt det förut

Men nu kommer det en gång till; skärpning Anna!
Det är inte lätt att leva ihop med jordens största sockertorsk som enkelt slukar en normal persons månadsranson av snask på en halvtimme. Inte när man själv har en sötad tand. Men nu är det mitten av maj och det är dags för mina (inte så stora) muskler att träda fram! Har kämpat ihjäl mig i gymmet och vill att det ska synas när paltorna ska av in public. Det vankas ju för fan utlandssemester i år! Yay!

Så nu har jag laddat upp med nyttigt godis, mest kokosvarianter, som en slags övergångshjälp. Chipsen blir svårast att avstå men jag måste vara stark!

Har förövrigt varit omöjlig att tillfredsställa vad gäller sömn hela veckan. Känner mig inte utvilad för fem öre så det var riktigt skönt med en lugn och långsam helg. I fredags hängde jag med mig själv i soffan och igår gick jag och Emil på bio. Dark Shadows såg vi. Alltså Tim Burtons filmer! Rekommenderas verkligen till dig som inte tröttnat på vampyr/sagogrejen än.

Nu blir det bakad potatis i väntan på Mad Men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0