hejdå regnet

Resan är bokad, yay! En veckas härlig semester väntar bakom hörnet. Jag längtar!
Just nu tänker jag hugga in på min första caseinpudding och bara luta mig tillbaka. Emil mumsar lasagne, han har slitit hela dagen lång. Duktig kis!

Jobbhelgen flöt på bra, sköna pass hade jag också. Jag tänker inte jobba natt nåt mer om jag kan slippa det! Vi ska förmodligen ha öppet en timme längre på helgerna när krogen också får ha det från nästa år. Yuck! Pallar aldrig att jobba till 05..

Utöver det så avklarades 5km PW idag och imorgon tänker jag göra mitt bästa för att dra ut på mitt träningspass. Jag är alltid klar på typ 40 minuter och det är ju iofs bra, men det är..mysigt att gymma. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0