ytterligheter

Kalymnos, Grekland; 30 grader, sol, billiga restaurangmiddagar (snapper för 10 euro liksom), öl på stranden, doft av timjan i luften, berg, det gör inget om det saknas en euro eller två i mataffären, pringles med salt & vinäger.
Västerås, Sverige; 20nånting grader, växlande molnighet, välsorterade livsmedelsbutiker, vin på balkongen, doft av nyklippt gräs, grönska och träd, gott godis, träning, vår egen säng.
Allt har sin charm.

En annan ytterlighet är att jag sitter och knaprar naturella cashewnötter medans Emil tar en drink och en cigg på balkongen. Veckans träning har hunnit bli 3 pass: axlar, baksida lår/rumpa och armar/mage idag. 2 jobbpass har jag hunnit med också! Trots en veckas latmasksemester så känns kroppen stark, fräsch och lätt :)

Nu tänker jag spana in Nellys rea för jag hatar hur jag alltid känner mig o-chic på sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0