nytt nytt nytt

Om ca en timme börjar jag jobba. Nattskiftet. Suck.
För att muntra upp mig själv klickade jag hem nya träningslinnen, handskar och 2 olika sorters protein. Amerikanska sorter. Jag har hört att det är the shit, tydligen.
Har också gjort ett nytt upplägg till mig själv som jag börjar med på måndag. Varför inte på en gång? Emil börjar jobba igen på måndag och det är förvånansvärt svårt att hålla uppe sina rutiner när ens sambo har semester och är skitsnygg. Höhö. Vill ju bara hänga med honom för i h-vete!

Nu ska jag packa ner en energidryck i väskan och göra mig redo att åka ner på stan. Det är 12 grader ute...SKÖNT!

Tröstar mig med att det vankas perukfest imorgon! Jag tänker ta reda på om blondiner verkligen har roligare..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0