prio 172

Det här med att prioritera har aldrig varit min starka sida. Hittar jag något som fångar mitt intresse så är det helst det jag ägnar mig åt, även om det inte är vad jag borde göra.
Idag drabbades jag av nån slags akut nack- och huvudvärk och var tvungen att åka hem från e-tuna redan på förmiddagen. Bummer! Jag missade både träning och pluggmöjligheter pga det. Just nu mår jag bra (trött men bra) och känner mig fruktansvärt rastlös i benen. Därför håller vi tummarna för att jag mår bra imorgon och kan göra av med energi OCH hugga ett par kapitel i en bok.

Något som känns trist är att jag har kommit upp på en ny platå styrkemässigt. Det hände för typ 2 veckor sedan och gör att det inte känns bra att träna om jag inte är "på topp". Orkar jag inte maxa känns det inte värt det. Vet att jag har slarvat med käket och så..bläsch. Det fixar sig

Är i övrigt så SJUKT peppad för Sälen nästa vecka..iiiiiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0