bloggmani

Jag glömde faktiskt att jag shoppade idag. Igen.
En stor vit t-shirt. Verkligen, den når mig nästan till knäna.
Strumpbyxor.
Skitsnygg BH för halva rea-priset på Åhléns. Rosa, transparent, svarta prickar och svart spetskant.
Söt och sexig på samma gång alltså. Lite Bestsey Johnson nästan.

Imorse gav jag även bort min godispåse till pappa efter att ha bjudit bort ungefär häften.
Varför? 5 kilo ska bort, minst. Jag ska tillbaka till vinterkroppen.
Typ då när jag knappt käkade, rökte som en borstbindare och gjorde massa annat som håller vågen lugn.
Alltså, 59 ska bli 54.

Nu har jag matat världen med information klart för idag.

Kommentarer
Postat av: C

hej, egentligen skulle jag vilja säga det här till dig lite mer privat, men, jag känner ju inte dig så det blir svårt. Det är kanske det som är själva poängen med det här, jag har ingen aning om vem du är och p har aldrig aldrig sagt ett varken gott eller ont ord om dig. Jag hoppas inte att du tar illa upp när jag säger det men du finns helt enkelt inte i min värld och liv. Däremot finns du i P's värld och jag tycker att det är förjävligt att ni är "osams", eller förjävligt eller förjävligt, det är iallafall inte bra. På något sätt tror jag att ni känner varandra bättre än dethär Vet fortfarande inte om det är rätt av mig att skriva till dig men jag handlar för det mesta mest med känslorna och så även nu :/. (du får gärna svara till mailen om du undrar något(å du får gärna ta bort det här meddelandet när du läst det))

2008-08-12 @ 20:54:51
Postat av: Syster G

Anna, seriöst. är det peters patetiska brud som har skrivit inlägget??

2008-08-13 @ 01:25:07
Postat av: Anna

Syrran, jag älskar dig!

2008-08-13 @ 09:26:49
URL: http://disco2000.blogg.se/
Postat av: Anonym

59, den driver.. du är ju lätt en 62++

2008-08-13 @ 13:46:36
Postat av: Anonym

Anna, vad är det peters patetiska brud heter nu igen ? ville bara gå in på facebook och få mig ett gott skratt igen. Tänk vad en liten patetisk blond slampa kan göra en regning vardag rolig :D

2008-08-13 @ 15:06:04
Postat av: Linn

hon äcklar mig!

2008-08-14 @ 11:27:45
Postat av: Louisa, Gabbies morsa

Hej Anna! Eftersom jag inte har träffat dig så får jag väl gratta tin din studentexamen så här.

Förresten,du är jättefin varje gång du hamnar med i tidningen. Gillade bikerbilden skarpt.

2008-08-14 @ 20:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0